GENEL MÜDÜRLÜK> SEKRETERLİK

Sekreterlik Hizmetleri;

  • Haberleşmeyi zamanında, doğru ve etkin bir şekilde yapmak, e-mail, faks mesajlarını yazmak ve göndermek, gelen faks mesajlarını ilgili bölümlere ulaştırmak,
  • Bağlanılması istenilen telefonları ilgili kişiye bağlamak, telefonlara Kurumun imajına yakışır bir şekilde yanıt vermek,  gelen mesajları/notları en kısa sürede Genel Müdür ve ilgili amirlere ulaştırmak,
  • İlişkide olunan kişi ve Kurumların telefonlarını içeren bir telefon fihristi tutmak ve bu fihristi güncelleştirerek ilgili amirlere bilgi vermek,
  • Haftalık Toplantı listesini panoya yazarak Genel Müdür, Genel Müdür Yardımcılarına ve Daire Başkanlarına bilgi vermek,
  • Bayramlarda ve özel günlerde kurum içi, kurum dışı kişi/kurumlara ve resmi kuruluşlara kutlama, özel hallerde; başsağlığı, ölüm, kutlama vb. mesajları çekmek veya ilan vermek, belirlenmiş kişi/yerlere hediye veya çiçek gönderilmesini sağlamak,
  • Gelen telefon ve faks faturalarını kontrol etmek, haberleşme harcamaları ile ilgili tablolar düzenlemek, durumdan Personel ve Bütçe bürolarına düzenli bilgi vermek,
  • Makamda kullan bilgisayar, fotokopi, faks vb. ofis ekipmanlarını düzenli çalışır durumda tutmak, periyodik bakımlarını ve tamirini yaptırmak,
  • Görevi ile ilgili olarak gizlilik ilkesine bağlı kalmak,
  • Görev, yetki ve sorumlulukları içine girebilecek konularda ilgili amirlerin kendisine vereceği diğer görevleri yapmak şeklinde sayılmaktadır.
Genel Müdürlüğümüzde 4 Sekreter görev yapmaktadır.
 

 

 
 

 

UHDİGM Resmi Web Sitesi © 2014 Tüm Hakları Saklıdır.
Webmaster: Selin KILIÇ
Bu Sitede Yayınlanan Tüm İçerikler, İzinsiz Kaynak Gösterilemez ve Yayınlanamaz.